TEFAL FCM 12C CM520

FCM 12C CM520 /

Aparat  za kavu od nehrđajućeg čelika kapaciteta 12 šalica. Izuzetno pristupačna cijena za aparat za kavu za svakodnevnu uporabu.

Kataloški broj: CM520D10

Izuzetno pristupačna cijena za aparat za kavu

Uz aparat za kavu uživajte svakodnevno u ukusnoj filter kavi.

Veliki kapacitet od 1,2 l  do 12 šalica, dok njegov pametni dizajn uključuje praktične karakteristike za pripremu kave bez napora: odvojivi okretni držač filtera za lak pristup i čišćenje, potpuno prozirni spremnik za vodu za lako doziranje i 30-minutna  funkcija održavanja topline sa automatskim isključivanjem.

Sve to zaokružuje prikladan sustav protiv kapanja, tako da možete posluživati kavu dok je uređaj još uvijek u radu.

glavne karakteristike
  • Jednostavna uporaba

    Aparat za kavu jednostavan za uporabu

  • Kapacitet : 1.2L ( spremnik za vodu)

    Kapacitet : 1.2L ( spremnik za vodu)

  • Digitalni timer i LED zaslon

    Digitalni timer i LED zaslon

  • S dekoracijom od nehrđajućeg čelika na kućištu

    S dekoracijom od nehrđajućeg čelika na kućištu

  • Vidljiva razina vode

    Vidljiva razina vode

  • Neprianjajuća obloga  ploče za održavanje topline 

    Neprianjajuća obloga ploče za održavanje topline

Značajke
Posuda Staklo  
OSTALO
Trajni filter DA  
Razina vode Prozor  
O/I prekidač (s rasvjetom/bez rasvjete) Osvijetljeno  
Održavanje topline    
Podesivo vrijeme za održavanje topline    
Automatsko isključivanje - zaustavljanje    
Odvojivi držač filtera    
Kapanje kave Protiv kapanja  
Boja Crna inox  
UPUTE i JAMSTVO
Česta pitanja
Nemojte nikada stavljati vrč ili izoliranu posudu u mikrovalnu pećnicu, perilicu posuđa ili na grijaću ploču.
Možete koristiti papirnati filtar ili trajni filtar (najlonski ili metalni). Te dvije vrste filtara prodaju se u trgovinama.
Uključite filtarski aparat za kavu prvi put bez kave i s jednim vrčem vode kako biste ga isprali.
Grijaća se ploča koristi za održavanje kave na potrebnoj temperaturi dok je aparat za kavu uključen. Ta je funkcija dostupna samo s aparatima za kavu koji imaju staklenu posudu.
Ovisno o modelu, možete ga kupiti u ovlaštenom servisu ili u rubrici Nastavci internetske stranice.
Naslage kamenca se prirodno talože u uređaju; redovno uklanjanje kamenca štiti uređaj i produžuje mu vijek trajanja. Također pomaže da kvaliteta kave ostane postojana tijekom vremena. Kamenac bi mogao trajno utjecati na kvalitetu rada uređaja.
Koristite set za uklanjanje kamenca ili malo bijelog octa:

1- Upotrijebite malo sredstva za uklanjanje kamenca u pola litra vode ili 25 cl bijelog octa razrijeđenog u pola litra vode.

2- Ulijte otopinu u spremnik za vodu (bez kave),


3- Pokrenite ciklus (bez kave). Nakon 2 minute, ručno zaustavite ciklus. Ostavite uređaj za kavu da miruje jedan sat,


4- Ponovo uključite uređaj za kavu kako biste završili ciklus,


5- Za ispiranje uređaja pokrenite 2 ciklusa s vodom, ali bez kave.


Po potrebi ponovite cijeli postupak uklanjanja kamenca (1 do 5).
Učestalost čišćenja od kamenca ovisi o tvrdoći vode i o tome koliko često koristite uređaj za kavu. Sljedeće pojave ukazuju na to da su se u uređaju pojavile naslage kamenca: ciklus pripreme kave traje duže, uređaj proizvodi dosta pare, na kraju ciklusa je znatno bučniji ili prestaje s radom rijekom ciklusa. To znači da su se u uređaju za kavu pojavile naslage kamenca. Trebate uklanjati naslage kamenca između svakih 20 do 40 ciklusa ili jednom mjesečno, ovisno o tvrdoće vode.
Izolirani vrčevi nikada se ne smiju stavljati u perilicu posuđa!
Plastični izolirani vrč mora se isprati toplom vodom odmah nakon uporabe.
Nikada nemojte čistiti vrč četkom za pranje posuđa ili drugim predmetom koji može stvoriti tanke napukline koje mogu uzrokovati pucanje stakla. Vrč izoliran brušenim čelikom može se jednostavno očistiti četkom za pranje suđa ili sličnim predmetom čak i iznutra.
Staklena posuda za kavu i spremnik za filtar moraju se prati na gornjoj polici perilice posuđa.
• Količina mljevene kave vrlo je bitna. Preporučujemo jednu žlicu za doziranje kave (7 grama) za veliku šalicu.
• Vaša je kava vrlo sitno mljevena (vrsta mljevenja „Espresso”).
• Ako upotrebljavate trajni filtar, nemojte uz njega koristiti i papirni filtar.
• Određene vrste papirnog filtra (za postizanje kave punog okusa) mogu produljiti vrijeme prolaska vode kroz filtar i eventualno uzrokovati prelijevanje.
Uređaj za kavu je obložen naslagama kamenca. Trebate ukloniti kamenac.
U slučaju nestanka struje, možda ćete morati ponovno pritisnuti gumb za uključivanje/isključivanje.
Na modelima s izbornikom vremena, treba programirati sat.
Očistite ventil protiv kapanja na držaču filtra pod vodenim mlazom te ga ručno aktivirajte.
Nakon što ste izvršili postupke za pokretanje uređaja navedenih u korisničkom priručniku, provjerite ispravnost rada utičnice tako što ćete priključiti neki drugi uređaj. Ako još uvijek ne radi, nemojte rastavljati ili popravljati uređaj samostalno, već ga odnesite u ovlašteni servis.
Nemojte koristiti uređaj. Da biste izbjegli opasnosti,odnesite ga na popravak u ovlašteni servis.
To u potpunosti ovisi o ukusu: možete u supermarketima kupiti već mljevenu kavu raznih jačina i okusa za filtarske aparate, možete samljeti vlastita zrna kave ili možete kupiti zrna u trgovini s kavom i zatražiti da ih samelju na konzistenciju filtra.
Mljevenu kavu uvijek držite u hermetički zatvorenoj posudi ili zatvorite ambalažu štipaljkom za vrećice. Čuvajte spremnik u hladnjaku kako biste produžili svježinu kave.
Srednje do sitno mljevenje (ali ne presitno). Također možete zatražiti „mljevenje za espresso”.
Na unutarnjim se kanalima nakupi kamenac, voda ne protječe ispravno i teče mnogo sporije.
Jamstvo ne uključuje kvarove zbog neprovedbe redovitog uklanjanja kamenca.
Vaš uređaj sadrži vrijedne materijale koji se mogu obnoviti ili reciklirati. Ostavite je u lokalnom centru za skupljanje otpada građanstva.
Molimo posjetite odjeljak za „Nastavke” mrežne stranice kako biste jednostavno pronašli ono što vam treba za Vaš proizvod.
Detaljnije informacije pronađite u odjeljku Jamstva ove internetske stranice.
Ako mislite da jedan dio nedostaje, molimo, nazovite službu za korisnike i pomoći ćemo vam pronaći rješenje.