Upute za uporabu i često postavljana pitanja I-Coach Touch Black Silver kuhinjski stroj QB950D38

Vaš stručnjak u pečenju
Bilo da tek počinjete ili ste iskusni profesionalac, Tefal i-Coach Touch je ključ za veliki izbor uspješnih recepata i rezultata pečenja iz dana u dan. Otkrijte inovativni kuhinjski robot koji samo Tefal može kreirati: 21 automatski program, korak-po-korak recepte, tutorijale i podučavanje na intuitivnom ekranu osjetljivom na dodir od 4,3 inča, beskrajne recepte s mjesečnim ažuriranjima direktno na uređaju i putem aplikacije, i praktična kuhinjska vaga za kompletiranje potreba u kuhinji.

Kataloški broj : QB950D38

UPUTE i JAMSTVO
Česta pitanja
Prije prve uporabe uređaja, operite sav pribor u toploj vodi s malo deterdženta (pogledajte poglavlje o čišćenju u uputama za uporabu). Isperite i osušite.
Postavite blok motora na ravnu, čistu i suhu površinu.
Uključite uređaj u struju.
Nakon što ste izvršili postupke za pokretanje uređaja navedenih u korisničkom priručniku, provjerite ispravnost rada utičnice tako što ćete priključiti neki drugi uređaj. Ako još uvijek ne radi, nemojte rastavljati ili popravljati uređaj samostalno, već ga odnesite u ovlašteni servis.
Nemojte koristiti uređaj. Da biste izbjegli opasnosti,odnesite ga na popravak u ovlašteni servis.
Kuhinjski stroj radi na drugačiji način od multipraktika jer alati koji se koriste za miješanje vise odozgo s glavne ruke u smjesu koja se miješa, dok kod multipraktika alati za miješanje rade odozdo, ispod namirnica. Kuhinjski stroj služi prvenstveno za miješenje tijesta i smjesa za torte. Multipraktik može raditi te poslove, ali ne tako učinkovito kao i kuhinjski stroj. Ako planirate raditi torte, trebate uzeti u obzir koliko često ćete to raditi. Ako ćete vam to biti jedan od čestih poslova, tada će kuhinjski stroj biti bolje rješenje. Važno je napomenuti i da je multipraktik zapravo puno manji od kuhinjskog stroja.
Vaš uređaj sadrži vrijedne materijale koji se mogu obnoviti ili reciklirati. Ostavite je u lokalnom centru za skupljanje otpada građanstva.
Ako mislite da jedan dio nedostaje, molimo, nazovite službu za korisnike i pomoći ćemo vam pronaći rješenje.
Molimo posjetite odjeljak za „Nastavke” mrežne stranice kako biste jednostavno pronašli ono što vam treba za Vaš proizvod.
Detaljnije informacije pronađite u odjeljku Jamstva ove internetske stranice.
Ako smatrate da postoji ranjivost proizvoda, proučite našu Politiku otkrivanja ranjivosti i slijedite naputke za prijavljivanje ranjivosti.