Upute za uporabu i često postavljana pitanja IXEO QT1020

Briga o odjeći zahvaljujući prvom uređaju koji predstavlja sveobuhvatno rješenje za glačanje i održavanje vaših tkanina.

Tefal IXEO je izuzetno sveobuhvatno rješenje za glačanje i održavanje vaših tkanina, za potpunu udobnost i praktičnost pri uporabi, kako biste u najkraćem roku izgledali savršeno. Integrirana Smart okomita ploča sa 3 položaja nudi potpuno novo iskustvo glačanja, sa ergonomskim uspravnim dizajnom, visokim stupnjem udara pare i laganim glačanjem. Bez potrebe za daskom za glačanje Tefal IXEO je savršeno rješenje za savršen izgled bez upornih nabora, svakoga dana.

Kataloški broj : QT1020E0

UPUTE i JAMSTVO
Česta pitanja
Da biste koristili pametnu ploču, položite ruke na jednu i drugu stranu ploče, podignite je okomito i nagnite prema vlastitim željama:

Da biste lakše sastavili svoj IXEO, jednostavno pratite upute u ovom videozapisu:

Radi maksimalne praktičnosti pri uporabi spremnik uređaja IXEO je uklonjiv.
Jedna litra zapremine omogućuje vam kraću ili dužu uporabu.

Svojim jednostavnim dizajnom IXEO se lako može uklopiti u vaš dom.
Kako je opremljen kotačićima ispod postolja možete ga lako pomicati.
Međutim, ako želite pospremiti proizvod, moguće ga je spustiti na visinu od 105 cm.
Tako kompaktnog lako ga se može pospremiti u garderobu ili ormar.

Vaš uređaj nije uključen u struju ili nije uključen ==> Provjerite je li vaš uređaj ispravno uključen u električnu utičnicu i je li sklopka u položaju „I”.
Razina vode u spremniku je preniska ==> Isključite uređaj iz struje i napunite spremnik.
Pumpa nije pripremljena ==> Pritisnite i držite tipku za paru nekoliko sekundi kako biste pripremili pumpu.
Odvojivi spremnik nije ispravno montiran ==> Provjerite ispravan položaj spremnika na uređaju.
Uređaj je u pripravnom načinu rada ==> Pritisnite tipku za uključivanje/isključivanje i pričekajte da prestane bljeskati.
Vaš uređaj nije uključen u struju ili nije uključen ==> Provjerite je li vaš uređaj ispravno uključen u električnu utičnicu i je li sklopka na "I".
Uređaj je u pripravnom načinu rada ==> Pritisnite tipku za uključivanje/isključivanje i pričekajte da prestane bljeskati.
Spremnik vode nije ispravno montiran ili njegov ventil za zaključavanje nije pravilno zatvoren ==> Provjerite je li ventil zatvoren i je li spremnik ispravno montiran na uređaju.
Na vašem se uređaju pojavio kamenac, pogledajte odjeljak „Odstranjivanje kamenca" u uputama.
U vodu ste dodali kemijska sredstva za uklanjanje kamenca ili aditive.
Nikada ne dodavajte takve proizvode u spremnik za vodu. Oni sadrže organski otpad ili minerale koji se pod utjecajem topline kondenziraju, a to uzrokuje curenje vode, nečistoća ili prijevremeno starenje uređaja.
U vodu ste dodali kemijska sredstva za uklanjanje kamenca ili aditive.
Nikada ne dodavajte takve proizvode u spremnik za vodu. Oni sadrže organski otpad ili minerale koji se pod utjecajem topline kondenziraju, a to uzrokuje curenje vode, nečistoća ili prijevremeno starenje uređaja.
Nakon što ste izvršili postupke za pokretanje uređaja navedenih u korisničkom priručniku, provjerite ispravnost rada utičnice tako što ćete priključiti neki drugi uređaj. Ako još uvijek ne radi, nemojte rastavljati ili popravljati uređaj samostalno, već ga odnesite u ovlašteni servis.
Nemojte upotrebljavati aparat. Da biste izbjegli opasnost, odnesite ga na popravak u ovlašteni servisni centar.
Nakon ispiranja komore, da biste prekinuli treperenje trebate pritisnuti i zadržati tipku za ponovno pokretanje oko 3 sekunde.
Pritisnuli ste kratko triput zaredom tipku za ispuštanje pare čime ste aktivirali "Boost" način rada. Para se zbog toga automatski ispušta u trajanju od nekoliko sekundi.
Vaš uređaj sadrži vrijedne materijale koji se mogu obnoviti ili reciklirati. Ostavite je u lokalnom centru za skupljanje otpada građanstva.
Molimo posjetite odjeljak za „Nastavke” mrežne stranice kako biste jednostavno pronašli ono što vam treba za Vaš proizvod.
Detaljnije informacije pronađite u odjeljku Jamstva ove internetske stranice.
Ako mislite da jedan dio nedostaje, molimo, nazovite službu za korisnike i pomoći ćemo vam pronaći rješenje.